Första inlägget!

Hello!
Ja, Jag kan ju börja berätta vem jag är (antar att Ebba och Karro också kommer göra det sen men)
Jag heter Fanny och är 13 år! Född år 1997 (bästa året vill jag bara tillägga) Jag Ä.L.S.K.A.R att fota, och exprimentera med bilder. Jag fick min älsklings kamera julen 2010 (bästa julen!) Men efter det har jag fotat massor! Fotar allt, Djur,blommor,människor älskar att fota blommor nära och så, Men jag ÄLSKAR verkligen att fota en ''modell'' så att det blir riktigt coola bilder!
Vi skaffade den hära bloggen för att kunna visa er läsare vad fantastiska bilder vi tar! (hihi Ego...) Men jag hoppas att ni stannar hos oss!
Kraaam!
UPDATE: Oj ebba försvann... Sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0