ANDRA INLÄGGET!

Hellu!
Ebba här, ska börjag berätta om mig själv.
jag heter Ebba och är 14 år, går i samma skola som Fanny och Karro!
JAg gillar inte att fota utan ÄLSKAR det!!! så roligt och så häär underbart alltså<3
det jag tycker är roligas och fota är typ.. fina ställen/hus och det roligaset är att fota model/profil bilder på människor( som Fanny också tycker, hehe)
Jag kommer försöka och lägga ut bilder varje dag( det är ju en foto blogg):D
våran blogg går ju ut på att skriva om bilder och foton och även lägga ut våra underbara bilder såklart!
Det var typ allt för mig ikväll!
P.S. alla bilder jag lägger ut är tagna av mig, om inte så säger jag till!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0